danmarksmarked.dk
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
danmarksmarked.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Dyr
  3. Rideudstyr og tilbehør til heste
  4. Andet rideudstyr
ID: 40645

Dækken, Dressurunderlag, vinterdækken

€850,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Cecilie A.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Dækken, Dressurunderlag, vinterdækken, trense

????Weekend tilbud????
Køb det hele for KUN 850kr (skal afhentes eller sættes til afsendelse senest søndag inkl betaling)

Sælges:

Mørkebrun trense fra Horze str xfull med dybt svung pandebånd. Stort set ubrugt, Alba er bare desværre vokset ud af den. 350kr

Weatherbeeta dækken str 155, 220g. 1 x rep. Næsten lige vasket og imprægneret. 300kr
Har manke puder.

RBH platinum dækken i 155, 400g, flere rep, men fulgt ud brugbart, skal vaskes og imprægneres. Aftagelig hals. 300kr.

RBH sport, 155, 300g. Lækkert dækken som ligger super. Lettere rust på lidt spænder, men fuldt ud brugtbart. 300kr

Gråt ternet dækken, str 155, kan ikke huske mærke. 200g mener jeg. Skal have rep af 1 stk revne. Ellers et super dejligt dækken. 250kr.

Capriati fleece dækken lækkert og tykt, alm brand logo på. Rep af 1 spænde foran skal ordnes. 50kr.

Plastik sorte bøjler ubrugte; kraftig plastik. Gråt indlæg. 100kr. Str voksen.

17” RBH dressur underlag. 200kr

Billeder kan sendes af det hele.

??Køb det hele for kun 850kr i denne weekend! ??

Det meste sælges da Alba er vokset ud af det / på vej til at vokse ud af det.
Det ligger bare og fylder, så skal helst bare af med det :D
(Der er ikke billede her af det grå ternet udedækken)


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy